10.5 C
2021. szeptember 22.

VILÁGJÁRÓ

HAZAI FELFEDEZŐ

Őszi élményszüret a balatonfüredi Marina félpénzes akciójában

Itt van az ősz, itt van újra… - szavaljuk gondolatban, és képzeletünk mozivásznán elindulnak a képek. Festővászonra kívánkozó párás reggelek és színorgiába öltözött naplementék....

Kenese Bay Garden – csak pár lépés a Balaton!

Képzelj el egy szállodát, ahol a szobádból kilépve csak pár lépés a Balaton türkizkék vize. Az élmény később csak fokozódik hiszen a reggelinél, szintén...

Színpompás őszi kikapcsolódással és fenséges gasztro élményekkel vár Bükfürdő all inclusive...

Az ősz beköszöntével talán még jobban vágyakozunk a nyugodt, élményekben gazdag feltöltődésre. Élvezzük a természetközeli kirándulásokat, fülig érő mosollyal ejtőzünk a melegvizes medencékben és...

Hosszabbítsd meg a nyarat a balatonfüredi Marinában!

Jó sokan vagyunk, akik utószezonban szeretünk nyaralni. Szeretjük, hogy nemcsak a kánikulai hőmérséklet süllyed kellemesen simogató meleggé, de megszűnik a nyaraló tömegek vízparti nyüzsgése...

Magyarország legjobb cukrászdája 2021-ben is a Mihályi Patisserie

A Dining Guide negyedik éve értékeli az Év Cukrászdája Díjjal Mihályi László váci desszertszalonjáta, a Mihályi Patisserie-t, amely az ország legjobb cukrászdáinak listáján és...

Az utazóbarát fogalom igazi jelentése: a&o Budapest City

Sajtólátogatásunk keretein belül július közepén a budapesti a&o Budapest City Hotelben jártunk, és teszteltük Nektek a Nyugati pályaudvartól és a Dunától mindössze 15 percre...

Összesített szavazataink alapján a Hotel Marina-Port**** a TOP 7 balatoni hotelek...

Többször bemutattuk már nektek az egyik kedvenc baba-, és gyermekbarát wellness szállodánkat a Balaton-parton: a Hotel Marina-Port****-ot Balatonkenesén. Kifogyhatatlan az élmények tárháza náluk, ezúttal kihagyhatatlan...

Szálljunk ki a mókuskerékből, avagy hogyan válasszunk üdítő programokat, szuper hotelt?

A covid utáni időszak, amikor a home office-home schooling emléke már elhalványodik, végre örülhetünk a nyári szünetnek. Ahhoz viszont, hogy ne legyen az egész...

HATÁROKON TÚL

Karintia minden évszakban gyönyörű, de láttad már őszi színekben?

Aktív kikapcsolódás, kulináris kalandok A karintiai hegyvidék különleges élmény, a Bad Kleinkirchheim régió pedig nagy és jól kiépített túraútvonalakat kínál, ahonnan más régiókba is túrázhatunk....

Több mint felejthetetlen családi pihenés Karintiában!

Több alkalommal is teszteltük, és itt szeretnénk megosztani veletek idei, nyári karintiai útunk tapasztalatait, mert a karintiai OTP Birkenhofban való pihenésünk kapcsán igazán felejthetetlen...

Non plus ultra családi élmények a karintiai Hotel OTP Birkenhofban

Virágzó rétek, lenyűgöző hegycsúcsok. Csobogó patakok, alpesi tavak. Ausztria déli részén, Karintia tartományban helyezkedik el a Nockberge Nemzeti Park. Karintia természeti látványosságai (cseppkőbarlangok, természetvédelmi...

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. további információk

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.