Zöldben játszani is jobb!

Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában.  A Henkel és a Rossmann „Zöldben játszani is jobb!” közös nyereményjátékán a gyöngyösi Tündérkert Tagóvoda gyűjtötte össze a legtöbb szavazatot, és így megnyerte az 1 millió forint értékű fődíjat, az újrahasznosított anyagokból készült játszótéri játékokat.

A Henkel évtizedek óta nagy figyelmet fordít a környezettudatosságra, legutóbb a Rossmannal együttműködve szervezett gyűjtést az ökológiai lábnyom csökkentéséért. A vásárlók országszerte 204 Rossmann üzletben adhatták le kiürült Henkel termékes flakonjaikat, ezekből pedig a szervezők újrahasznosított játékokat készítettek a legtöbb szavazatot megszerző intézménynek.

A „Zöldben játszani is jobb!” promócióban óvodák, iskolák és bölcsődék pályáztak a különleges nyereményre, a játék ideje alatt összesen 8628 látogató kereste fel a http://megujulasereje.hu/rossmann/ oldalát. A nyereményjátékban összesen 6139 játékos szavazott, és a promóció legerősebb napján kiemelkedően sokan, 2728-an adták le a voksukat. A Tündérkert Tagóvoda végül 853 szavazattal nyert, így több mint 200 szavazattal előzte meg a második helyezést elérő intézményt.

Az ünnepélyes díjátadásra 2017. november 17-én, pénteken került sor a Tündérkert Tagóvodában. Az átadón a Henkelt Németh Ottó Beauty Care üzletág igazgató, Tilly Zoltán Laundry & Home Care üzletág értékesítési vezető, valamint Molnár Mariann Adhesive Technologies Key Account Manager képviselte. A kiváló hangulatú rendezvényen a Rossmann HR vezetője és beszerzői is részt vettek.

A Tündérkert Tagóvodába járó gyermekek külön műsorral is készültek, hogy igazán emlékezetessé tegyék az átadási ünnepséget. Az ünnepélyes szalagátvágás után a kicsik azonnal birtokukba is vették a különleges kis játszóteret.

 

A Henkelről

A Henkel kiegyensúlyozott és változatos portfólióval működik világszerte. Erős márkáknak, innovációknak és technológiáknak köszönhetően a vállalat vezető pozíciókat foglal el három üzletágával mind az ipari, mind a fogyasztási cikkek terén. A Henkel Adhesive Technologies üzletága globális vezető szerepet tölt be a ragasztók piacán – világszerte valamennyi iparági szegmensben. A Laundry & Home Care és a Beauty Care üzletágaiban a Henkel vezető pozícióban van sok piacon és kategóriában szerte a világon. A 1876-ban alapított Henkel több mint 140 évi sikert tudhat maga mögött. A Henkel 2016. évi árbevétele 18,7 milliárd euró, korrigált üzemi eredménye pedig 3,2 milliárd euró volt. A Henkel három vezető márkája – Loctite, Schwarzkopf és Persil – több mint 6 milliárd euró összesített árbevételt ért el. A Henkel világszerte több mint 50 000 embert foglalkoztat – egy lelkes és sokszínű csapat, akiket erős vállalati kultúra, fenntartható érték létrehozásának közös célja és közös értékek egyesítenek. Elismert vezetőként a fenntarthatóság terén a Henkel első helyen áll sok nemzetközi indexben és rangsorban. A Henkel elsőbbségi részvényeit a német DAX tőzsdeindexben jegyzik.

További információ a www.henkel.com honlapon található.

Forrás: Sajtóközlemény

MEGOSZTÁS