Mi kell a sikeres életmódváltáshoz?

Elhatározás, elszántság és egy igazán segítő társ, amit idén végre mi is megtaláltunk! Február van, és büszkén állíthatjuk: az újévi fogadalom betartása eddig sikerült! Sőt! Egész jól haladunk, hogy ne csak a fogadalom betartása, hanem teljes életmódváltás valósuljon meg. Persze könnyű dolgunk van: a tervünk végrehajtásához egy igen hasznos segítség csatlakozott, a MioMiViaEssential 350okosóra.

A kezdet persze nem volt zökkenőktől mentes, az elhatározást rögtön a kifogások követték: hogyan lesz időnk a napi zsúfolt programba beilleszteni a mozgást? Hogyan fogjuk ellenőrizni majd, hogy a kitűzött célokat elértük-e? És egyáltalán, hogyan kezdjünk hozzá?

Telis-tele voltunk kérdésekkel, így pont kapóra jött a lehetőség, hogy szerkesztőségünk egy tagja kipróbálhatja a MioMiViaEssential 350 okosórát, ami pont arra lett kitalálva, hogy a zsúfolt hétköznapokba is rendszert vigyen,és segítségével elérjük a kitűzött célokat. Nem volt kérdés: örömmel vágtunk bele a tesztelésbe!

Hogyan kezdjünk neki?

Ahhoz, hogy tényleg életmódot váltsunk és ne csak fellángolás legyen lelkesedésünk, az óra mellé kaptunk néhány igazán megszívlelendő jó tanácsot is:

  1. Egyszerre csak egy célt tűzzünk ki magunk elé!

Ha az életmódváltással járó változás, például a heti rendszerességű testmozgás már elhagyhatatlan szokássá vált, akkor majd koncentrálhatunk egy újabb célra.

  1. Reális és elérhető célt fogalmazzunk meg!

Vagyis, ha eddig nem sportoltunk, akkor eleinte heti 2-3 mozgással töltött félóra is megfelelő célkitűzés lesz. Apró lépésekkel és lassan haladjunk, hogy az új életmód szinte észrevétlenül épülhessen be a mindennapjainkba – így biztos nem hagyjuk abba.

  1. Rendeljünk fix időpontot a mozgáshoz!

Könnyebb valóban időt szakítani a mozgásra, ha betervezzük az órarendünkbe. Például: futás kedden és csütörtökön munka után.

  1. Változzunk közösségben!

Vegyük körül magunkat olyan emberekkel, akik támogatnak a fogadalmak megtartásában. Közösen is tűzhetünk ki célokat, így bármilyen tapasztalatot és élményt megoszthatunk egymással. Ilyen a mi kis csapatunk.

  1. Legyünk kreatívak!

Sokkal könnyebb kitartanunk az elhatározásunk mellett, ha szükség esetén időnként változtatunk. Ha ki kell hagynunk egy futóedzést, ne essünk kétségbe – helyette pár napig lépcsőzzünk lift helyett!

  1. Kövessük a változást!

A kitartáshoz elengedhetetlen a motiváció, és jó, ha mérni is tudjuk az eredményeket. A MioMiViaEssential 350 aktivitásmérő a pontos és széleskörű mérési adatokon túl tanácsokkal és fenntartható edzéstervvel is támogat célunk véghezvitelében.

Akkor start!

Az okosóra használatához nem kell mást tennünk, mint letölteni a hozzá tartozó alkalmazást a telefonunkra és regisztrálni. Jöhet az állapotunk felmérése! AMiViaEssential 350 csuklópánt segítségével egy maximum 2 perces EKG mérést követően választ kapunk jelenlegi állapotunkra: a Health & Body Index funkcióba befutó testi adatok– mint például a vegetatív idegrendszer állapota, a testi energia és a stressz-szint – teljes elemzését adja. A vegetatív idegrendszer állapota szervezet tényleges életkorát jelzi. Ha ez alapján az éveink számánál fiatalabbak vagyunk, az jó hír: egészségesek vagyunk! Az energiaszint azt árulja el, milyen mértékben képes a szervezet alkalmazkodni a környezet változásaihoz. Ha ez az érték nagy, akkor magas stressz-szinttel is képesek vagyunk megbirkózni.

Végy egy mély levegőt!

Az állapotunk felmérése után jöhet a különböző funkciók megismerése: a pánt egyedülálló Légzőgyakorlat funkciója például a mélylégzés technikáját tanítja meg, mert a helyesen végzett mély hasi légzési technika hosszabb távon nyugtató hatású, csökkenti a pulzusszámot, és javítja a testindexet. Az alkalmazás segítségével a mélylégzés három különböző szintjét mutatja meg a vegetatív idegrendszer állapotánakavításához, az energiaszint emeléséhez, a stressz csökkentéséhez és a pihentetőbb alváshoz.

 Mi lesz a reggeli első dolgod? Ellenőrizni az alvásodat!

A MiViaEssential 350 tényleg mindenre figyel:számolja a lépéseket, méri az aktív időszakokat, a megtett távolságot, az elégetett kalóriákat, követi a napi kitűzött célokat és az elért fejlődést. Alvásnaplót is vezet, így megtudhatod, elegendő-e az alvásod mennyisége és minősége.

Az okosóra természetesen a napi feladatokra is figyel: jelez, ha telefonhívásod vagy értesítésed van, és ha üzenet kapszWhatsApp, Facebook Messenger, Skype,Twitter és más alkalmazásaidra.

Az óra precíz méréseiről a NASA gondoskodik

Ahogy benned most, úgy bennünk is felmerült a kérdés: honnan tud ilyen pontosan mindent az óra? Megsúgjuk neked: a MiViaEssential 350 a világon a legelső, széleskörű használatra tervezett viselhető eszköz, amely a speciális NASA EMD (EmpiricalModeDecomposition) technológiát alkalmazza. A NASA ezt az eljárást a Föld mozgásában bekövetkező kisebb változások és a természeti jelenségek (pl. árapály, földrengések) földforgásra gyakorolt hatásának előrejelzésére használja. Ezek az információk rendkívül fontosak az űrkutatás számára, ezért szinte száz százalékosan megbízhatóknak kell lenniük, a legkisebb hiba sem csúszhat be.

Minket meggyőzött, tesztelés indul! Hamarosan jönnek a tapasztalatok! Velünk tartasz?

 

(x)

MEGOSZTÁS