Feledhetetlen családi pihenés, vadregényes fenyőerdő közepén

Valljuk csak be őszintén, hogy szülőként – egy, kettő, vagy akár még több gyerekkel – nagyon nem egyszerű a nyaralás, pihenés. Már a szervezés sem, hiszen ki tudja előre, hogy a kiválasztott helyen vajon minden családtag jól érzi-e majd magát.

A következő megmérettetés aztán a pakolás, hogy a fontos dolgok a bőröndbe kerüljenek, és csak azok, hogy ne cipeljünk felesleget. Ugye mennyi agyalás és szervezés? És ezek után megérkezünk egy helyre, legtöbbször egy szállodába, és ránk szakad a családi pihenés koordinálása. Hogy jól viselkedjen a gyerek, hogy akkor egyen, amikor illik, hogy időben elaludjon, de ne keljen a kakasokkal, hogy ne unatkozzon, hogy ne csak a tévét, a tabletet, vagy a mobilt bámulja, és nem utolsósorban, hogy mi, szülők is tudjunk egy kicsit nyugodtan pihenni.

Így végiggondolva, olyan ez, mint egy meredek hegymászás, ahol minden lépést meg kell fontolnunk, hogy a csúcsra jussunk. Hogy a családi nyaralás olyan igazi legyen. Kacagós, pihenős, együtt játszós, jókat evős, nagyokat beszélgetős. Nem, ez nem álom! Okos szervezéssel, jó szállodaválasztással, a lehetőségek optimális kihasználásával és előre feltérképezésével egyre jobbak lehetünk a családi nyaralás szervezésében.

Milyen is egy igazi családbarát szálloda? Négy fontos tényezőt kell alaposan körbejárnunk a bölcs választáshoz: a hogyan alszunk, mit eszünk, mit csinálunk és mennyit fizetünk kérdésköröket. Nézzük szépen sorban, éppen ezért elindultunk hát, hogy feltérképezzük Nektek, melyik hotel felel meg maximálisan a fent sorolt, valóban jogos szülői elvárásoknak, így jutottunk el az Erdőspuszta Club hotelbe, ami Budapesttől kb. 2 és fél óra távolságra helyezkedik el, Debrecentől kb. 4-5 kilométerre, és ami kisebb gyerekekkel is még bevállalható út.

A helyszín már magáért beszél, hiszen festői környezetben, kristálytiszta levegővel és magával ragadó csendben található meg Hajdú-Bihar megye igazi ékszerdoboza. A komplexum 12 hektáros parkjában lovasprogramok is színesítik az odalátogató családok napjait, valamint egy Arbo Tanya, ahol a háziállatokat testközelből is megismerhetik az online térben már otthonosan mozgó gyermekek, és itt tényleg rácsodálkozhatnak, hogy milyen színes is a világ, kitágul előttük is az „offline élményekkel” teli valóság. Így nem túlzás azt állítani, hogy a szálloda épületei és a természet szépségei tökéletesen összeforrnak.

A hotel és a hozzátartozó további programlehetőségek, mint pl. az erdei kilátó tanösvénnyel és pihenőhellyel, Mesélő Patak és Mesebár, 9D mozi, Csónakázó-tó, Élménynapozó a Tó-medence mellett, Dodgem pálya, mind kiváló lehetőségeket nyújtanak minden korosztály számára. Sok helyen megfordultunk már, de itt különösen jól éreztük magunkat. A pihenésünket igazán nyugodt környezet biztosította, tágas és tiszta volt a hotelszobánk, nagy erkéllyel, szuper kilátással az erdőre és a medencére.

A mit eszünk a családi nyaralás, pihenés kapcsán szintén nagyon fontos kérdés. Ha gondtalan kikapcsolódásra vágyunk, hogy anya is mentesüljön a napi bevásárlás-főzés-mosogatás rutintól, biztos választás az Erdőspuszta Club Hotel nyújtotta szállodai kényelem, a napi akár többszöri terülj-terülj asztalkám, ami nagyon megkönnyíti, sőt megédesíti a pihenést. Gyerekekkel a félpanzió általában nem elég, nekik fontos az ebéd is, itt ez a lehetőség is készen áll a családok számára.

A hotel, de különösen az étterem személyzete átlagon felül udvarias és segítőkész, az ételek különlegesek, mondhatni egyszerre voltak modernek és gyermekkorunk feledhetetlen „nagymamai ízeit” felidézőek. Igazán nagyon ízletesek volt a paletta, bőséges választékkal ismerkedhettünk meg.

A mit is csinálunk kérdésre adott helyes válasz leginkább a gyerekeink korától függ. A legkisebbekkel, a totyogókkal még nincs sok programszervezési feladat, nekik elég egy kis víz, egy kis szelíd pancsolás. .. Kellemesen meleg a wellness részlegben is a medence, de a kinti medencében is jót pancsolhatnak a gyerekek, efelől is nyugodtak lehetünk.

Szálloda választáskor tüzetesen górcső alá vettük, hogy van-e pl. kerti játszótér, hiszen mindenkinek az a tuti, ha nem is kell kimozdulni a hotel területéről, ha elég fél szemmel a pihenőágyról figyelnünk a közelben játszó csemeténket. De az Erdőspuszta Club Hotel többhektáros területe által nyújtott lehetőségek többet adtak, mint amit csak elképzelhettünk volna, ugyanis részünk volt minden földi jóban, amik valósággal bearanyozták az ott töltött napokat. A non plus ultra lehetőségek, hogy lehet itt lovagolni, állatokat simogatni (hatalmas területen szinte egy egész állatkert áll a családok „rendelkezésére”), pingpongozni, pecázni, bringázni, nagyokat sétálni, pancsolni, szaunázni, bort kóstolni, jókat enni ….unatkozni lehetetlen!

A mennyit fizetünk alapvető fontosságú. Bátran állíthatjuk, hogy ár/értékben verhetetlen!

És ha jót alszunk, finomat eszünk és vidáman töltjük a szabadságunkat, sok szép családi élménnyel gazdagodhatunk. Ha jól éreztük magunkat, legyünk törzsvendégek, hiszen így amellett, hogy elégedettek vagyunk a szállodai szolgáltatásokkal, akár a pénztárcakímélő különleges lehetőségeket is kaphatunk, mi szeretnénk még visszatérni a „tett színhelyére”, foglaljatok Ti is ide bátran, csak nyertek vele, igazi feltöltődést, ami megújítja testünket-lelkünket.

Összefoglalva: mind a körülmények, mind pedig a kiszolgálás ötcsillagos volt! Minden várakozásunkat felülmúlta ez a pihenés, jó szívvel ajánljuk fiataloknak, pároknak, idősebbeknek, különösen gyermekkel érkező családoknak!

Jó pihenést Nektek is!

További információkért katt ide: http://www.erdospuszta-clubhotel.hu, és itt foglalhattok is: http://www.erdospuszta-clubhotel.hu/kapcsolat/, info@erdospuszta-clubhotel.hu