Egy évtizednyi rajongói ötlet és közös munka

LEGO®  Ideas – kezdetben egy játékos kísérletnek indult, amely a felnőtt LEGO rajongók hatására egy globális jelenséggé vált. Minden 2008-ban kezdődött, amikor a LEGO partnerségre lépett japán Cuusoo Systemmel, hogy lehetővé tegye a LEGO rajongók ötleteinek valóra váltását. Mára a LEGO Ideas egy több mint egymillió LEGO rajongót tömörítő közösségi platformmá nőtte ki magát rengeteg ötlettel és közös alkotással, nagyszerűen példázva az ikonikus LEGO építőkockában rejlő kreatív potenciált.


A platform 10 éves fennállása alatt a LEGO felnőtt rajongói szerte a világon több mint 26 000 ötletet terjesztettek elő az új LEGO termékekre, és 23 LEGO Ideas készletet indítottak el.

„A LEGO Ideas hűen tükrözi rajongói közösségünk erejét.  Az elmúlt 10 év alatt rajongóink számos fantasztikus ötlettel álltak elő, amelyek később igen népszerű szettekké váltak. Ezek az alkotások újra és újra megmutatják nekünk, hogy LEGO elemekből bármit meg lehet építeni. Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz, hogy a LEGO Ideas elnyerje mai formáját. Ez egy fantasztikus, támogató és kreatív globális közösség, és kíváncsian tekintek a következő évek remek ötletei elé” – mondta el Julia Goldin, marketing vezérigazgató-helyettes az évforduló kapcsán.

A felnőtt rajongók kreativitásának és tehetségének dicsérete 

Nagyra becsüljük a felnőtt rajongói közösség által képviselt kreativitást és képzelőerőt. A LEGO Ideas keretén belül a rajongóknak egyedülálló lehetőségük nyílik arra, hogy befolyásolják és közreműködhessenek a jövő LEGO termékeinek megalkotásában. A legutóbbi ilyen LEGO Ideas termékek például a LEGO Ideas Kihajtható mesekönyv, a LEGO Ideas Voltron, a LEGO Ideas TRON: Örökség és még sorolhatnánk.

Daiva Staneikaite Naldal, a LEGO Ideas igazgatója elmondta:

„Az évek során felismertük, hogy a rajongói közösségek rendkívül lelkesek és tele vannak energiával, és nagyon vágynak arra, hogy megosszák és megpróbálják valóra váltani saját alkotásaikat. Nagyon izgatott vagyok, hogy tíz év alatt ezt a nemzetközi közösséget több mint egymillió tagúvá sikerült bővítenünk.  A LEGO Ideas erős bizonyítéka annak, hogy ez a kreatív közösség együttes erővel nemcsak nagyszerű termékeket hoz létre, de hiteles és lebilincselő rajongói történetekkel szolgál.”

A porond, ahol a felnőtt LEGO rajongók csilloghatnak

Idén a LEGO Ideas élményt kiterjesztve olyan menő versenyeket indítottunk, ahol a rajongók feltölthették alkotásaikat és animációikat, majd a legjobbakat megosztottuk és megünnepeltük a LEGO közösségi média felületein.

„Ennyi szenvedélyt és kreativitást látni varázslatos. Akár kicsi, akár nagy, a folyamatosan érkező új és innovatív ötletek, amiket felnőtt rajongóink töltenek fel, egyfolytában lenyűgöznek minket. Továbbra is folytatjuk a felület fejlesztését, hogy az felnőjön rajongóink páratlan kreatív potenciáljához”- mondta Daiva.

Érdekességek:

  • 10 év
  • Több mint egymillió tag
  • Több mint 26 ezer feltöltött termékötlet
  • Több mint 166 ötlet, amit 10 ezren támogattak
  • 23 hivatalos LEGO készlet

 

A LEGO® Ideasról 

A LEGO Ideas (http://ideas.LEGO.com) egy nyitott innovációs közösség, ahol (13 éven felüli) LEGO rajongók tölthetik fel saját, új LEGO termékekre vonatkozó ötleteiket és szavazhatnak mások munkáira. A tagok online gyűjthetik a szavazatokat saját alkotásukra, majd a 10 000 szavazatot elérő ötletek esélyt kapnak rá, hogy bekerüljenek a LEGO Csoport termékportfóliójába. Eddig 23 terméket vezettek be a felületnek köszönhetően (LEGO Ideas + LEGO CUUSOO).

 

A LEGO Csoportról 

A LEGO Csoport egy magántulajdonban álló családi vállalat, amelynek székhelye a dániai Billundban található, főbb irodái pedig Enfieldben (USA), Londonban (Egyesült Királyság), Sanghajban (Kína) és Szingapúrban működnek. Az 1932-ben Ole Kirk Kristiansen által alapított, az ikonikus LEGO® építőelemen alapuló vállalat a világ egyik legnagyobb játékgyártója.

Az „Only the best is good enough” szellemében működő vállalat elkötelezett a gyerekek fejlődése iránt; célja a jövő építőinek inspirálása és fejlesztése kreatív játék és tanulás útján. A LEGO termékek az egész világon kaphatók; választékunkat a www.lego.com/hu-hu oldalon ismerheti meg.

 

A https://wwwsecure.lego.com/hu-hu/aboutus/ oldalon további híreket olvashat a LEGO Csoporttal kapcsolatban, valamint tájékozódhat pénzügyi teljesítményünkről és a felelősségvállalás iránti elkötelezettségünkről.

 

A LEGO, a LEGO logó, a Minifigure, a DUPLO, a LEGENDS OF CHIMA, a DIMENSIONS, a Friends logó, w NINJAGO, a BIONICLE, a MINDSTORMS és a MIXELS a LEGO Csoport védjegyei.

 

©2018 A LEGO Csoport