Az offline vásárlás ünnepe lett az októberi kupon napok
Minden eddigi rekordot megdöntött az idei őszi Glamour napok a Rossmann hazai hálózatánál. Amióta a Rossmann Magyarországon van, nem generált még ekkora forgalmat: kétszámjegyű növekedés tapasztalható online és offline egyaránt. Ám mégis az mondható, hogy az októberi Glamour napok az offline vásárlások ünnepe volt.
Idén október 6. és 11. között országosan kétezer Rossmann munkavállaló várta a vásárlókat a Glamour napokon több mint 230 magyarországi üzletében és az Online Drogériában egyaránt. Jól látszik, hogy visszatért a vásárlási kedv, rengetegen választották idén ősszel az offline vásárlást.
„A pandémia miatt az elmúlt két évben előfordult, hogy el kellett halasztanunk a Glamour vásárlási ünnepet. Nagy öröm számunkra, hogy idén októberben megtarthattuk és nem is akármilyen eredménnyel zárhattuk, hiszen a valaha volt legnagyobb forgalmat generáltuk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél zökkenőmentesebb és kényelmesebb legyen a vásárlás, így vásárlóink már Online Drogériánkban és mobilapplikációnkon keresztül is leadhatták rendeléseiket. Arany VIP tagjaink pedig időablakos kiszállítást is kérhettek saját futárszolgáltatásunk keretein belül, azaz rendeléseiket akár aznap vagy maximum 1-3 napon belül szállítottuk ki Budapesten és további 45 agglomerációs településen.”
– mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Idén októberben ráadásnapokkal kiegészítve hat napig válthatták be a több mint 150 kupon bármelyikét a vásárlók online és offline. A 0. napon a Rossmann egyedüli drogériaként vett részt a kupon napokon, a ráadásnapok beiktatása miatt a vásárlói létszám optimálisan oszlott el az üzletekben.
Háttérinformáció:
A Rossmann Magyarország Kft. az egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria hálózat Magyarországon, országosan több mint 230 üzlettel várja vásárlóit. Az egyre bővülő – jelenleg mintegy 17 ezer darabos – választékban több mint kétezer saját márkás termék érhető el. A saját márkás termékek között megtalálhatók az áruválaszték fő elemei, de olyan különleges szegmensek is, mint amilyen a bioárucikkeké.
2012-től üzemel az országos kiszállítással rendelkező Rossmann Online Drogéria, amelyben folyamatosan bővül az elérhető termékek köre.
Ehhez mobilapplikáció is készült, amelynek elkészítése során fontos szempont volt, hogy ne csak a vásárlás kerüljön a fogyasztók mobileszközeire, hanem a boltkereső és a termékszkenner, valamint a babaprogram is.
2018 szeptemberében indult el a Rossmann+ kedvezményprogramja, mellyel a hűséges vásárlók megjutalmazása a cél. Egy plasztikkártya használatával lehet érvényesíteni a kedvezményeket, illetve a Rossmanó babaprogram tagjai is ezzel a kártyával vehetik igénybe az akciókat. 2019-ben pedig VIP programot indított a Rossmann. A Rossmann+ kártyával rendelkezők a VIP programban az előző negyedéves költések a Bronz-, Ezüst- vagy Arany-tagságot érhetnek el. 2021-ben pedig a pandémia kihívásaira reagálva elindította saját autós kiszállítását, melyen keresztül az online vásárlók kétórás időablakokat megadva vehetik át csomagjaikat, akár aznap.
Promóció