A születés utáni első óra fontosságáról indított kampányt a Hansaplast

Faceless mother with naked baby, infant holding mommy's finger, mum spending time with her tiny child on light background.

A császármetszéssel szülő anyákat szólítja meg a Hansaplast legújabb kezdeményezése. A műtéti hegeket halványító hegkezelő tapaszt is bemutató kampány célja az aranyóra, vagyis a szülést követő egy-két óra jelentőségének bemutatása és az ezzel kapcsolatos párbeszéd elindítása.

Az aranyóra a szülést közvetlenül követő rövid, néhány órás időszakot jelenti, amit az anya és az újszülött együtt tölt

Az ekkor megtörténő első érintés nagyon fontos esemény a baba életében: olyan bőrkontaktus, melynek szerepe van a korai kötődés kialakulásában és az immunrendszer fejlődésében. A természetes szülésen áteső nőkkel szemben azonban a császármetszéssel szülő anyáknak a műtéthez is kapcsolható okokból sokszor nincs lehetősége megélni ezt a meghitt időszakot, melynek a fontosságát egyébként egyelőre kevesen ismerik.

Erről szeretne párbeszédet indítani a Hansaplast az aranyóra jelentőségét hangsúlyozó kampánya, melynek első filmjében egy azóta felnőtt baba és édesanyja emlékeznek vissza a császárszülésre és arra, amit az aranyóra adott nekik

A kommunikáció későbbi szakaszai során pedig szakértővel és anyákkal készített interjúk segítségével mutatja be a márka, hogy miért fontos az aranyóra, és mit veszíthetnek nélküle az édesanyák és gyerekeik.

„Anyák napja alkalmából azon kezdtünk gondolkozni, hogyan tudnánk megszólítani a fogyasztóinkat egy új kampánnyal.

Így jött az ötlet, hogy segítsünk az édesanyákon azáltal, hogy felhívjuk a figyelmet az aranyóra fontosságára, valamint a császárheg kezelésére.

A jövőre 100 éves Hansaplast márka a bőr és a sebkezelés szakértője, így bízunk abban, hogy a császárheg halványításával önbizalmat is tudunk adni az anyukáknak” – mondta Laczkó Csaba, a Beiersdorf Brand Managere.

„Idén anyák napján a leendő szülőknek szerettünk volna adni azzal, hogy kiállunk az aranyóra mellett. Így virágcsokrok és képeslapok helyett valós változást tudunk elérni a császáros szüléseknél egy olyan akcióval, ami tényleg aranyat érhet sok-sok nőnek és újszülött babáinak. Nagyon hiányos a tudás az aranyóráról és sokszor csak emiatt marad el ez az elemi fontosságú pillanat. Megtiszteltetés, hogy felhívhattuk a figyelmet erre az ügyre egy a témában hiteles márkával” – mondta Erdei Zsófi, a VMLY&R Associate Creative Directora.

A Hansaplast PR- és közösségimédia-kampánya anyák napjától június végéig tart.

Forrás és fotók: EUROLEX CONSULTING