A LEGO® #BuildToGive kampány világszerte félmillió kisgyerekhez juttatja el a kreativitást

 A karácsony a nevetés, az öröm és az ünnepi vidámság időszaka kellene, hogy legyen, azonban sok gyermek és családja számára nehézséget jelent. Az idei évben a LEGO Csoport szeretné még derűsebbé varázsolni a szünidőt azon gyerekek számára, akiknek igazán szükségük lenne arra, hogy átéljék a játék élményét. A #BuildToGive kampány arra bíztatja a rajongókat és a családokat, hogy ők is csatlakozzanak a kezdeményezéshez.

Az akció keretében a LEGO Csoport – helyi jótékonysági partnerei bevonásával – minden egyes megépített és megosztott LEGO® dísz után egy LEGO készletet adományoz, ezáltal 500 000 gyerekhez juttatják el a játék örömét világszerte. Itt Magyarországon a nyíregyházi LEGO gyár önkéntesei dolgoztak azon, hogy minél több rászoruló gyereket lepjenek meg valódi játékélménnyel. Az önkéntesek az utóbbi napokban LEGO játékokat csomagoltak és dekoráltak, hogy örömet szerezzenek a környék kórházaiban és otthonaiban tartózkodó gyerekeknek. Többek között a nyíregyházi Jósa András Oktatókórház gyermekosztályának lakóit lepték meg a karácsony előtti ajándékokkal.

 

Kathrine Kirk Muff, a LEGO Csoport társadalmi felelősségvállalásért és elkötelezettségért felelős alelnöke a globális program kapcsán elmondta: „Az ünnepi időszak a szórakozásról és az örömteli pillanatokról szól, a szeretteinkkel közös boldog emlékek gyűjtésének ideje. Azonban mind hazánkban, mind máshol a világon, sok gyereknek és családnak nem adatik meg ez az élmény. Ezért fogtunk össze 20 országban a helyi jótékonysági szervezetekkel, hogy idén félmillió gyerek részesülhessen az ünnep öröméből. Lenyűgöznek minket a kreatív díszek, amiket a rajongók megosztottak velünk a világ minden tájáról, és reméljük, hogy még több ember fog együtt építeni, hogy segítsenek vidámabbá tenni a rászoruló gyerekek szünidejét.

A #BuildToGive kampány csak egy példája a LEGO Csoport Helyi Közösségi Szerepvállalás programjának, amely a LEGO Alapítvánnyal együttműködve segít kiépíteni és támogatni a helyi közösségeket azokban az országokban, ahol a LEGO Csoport jelen van. A program bátorítja és lehetővé teszi a gyerekek számára  a játékon keresztül történő tanulást, valamint az olyan alapvető készségek fejlesztését, mint például a kreativitás illetve a problémamegoldás játék alapú megközelítése.

* LEGO Play Well Report 2018

** A #BuildToGive események helyszíne a LEGO Store üzletek voltak Ausztria, Belgium, Kanada, Kína, Dánia, Franciaország, Németország, Olaszország, Svédország, Egyesült Királyság és az Egyesült Államok területén. Az 500 000 adományt itt és azokban országokban adják át, ahol a LEGO Csoport nagy irodákkal vagy gyárakkal rendelkezik, köztük Magyarország, Csehország, Szingapúr, Oroszország, Korea és Japán.

 

A LEGO® Csoportról

A LEGO® Csoport küldetése, hogy a játékon keresztüli tanulás segítségével inspirálja és fejlessze a jövő építőit. A LEGO® kockákra épülő LEGO® System lehetővé tesz a gyerekek és a rajongók számára, hogy megépítsenek és újra alkossanak bármit.

A LEGO® Csoportot 1932-ben alapította Ole Kirk Kristiansen a dániai Billund városában, és neve a LEg GOdt dán szavakból olvadt össze, amelyek annyit jelentenek, hogy „Játssz Jól”.

Ma a LEGO® Csoport továbbra is családi vállalkozásként működik, amelynek a központja még mindig Billundban található. Mindemellett a csoport termékeit ma már világszerte több mint 140 országban értékesítik.

További információ: www.lego.com/hu-hu

©2018 A LEGO® Csoport